Musik Til Børn & Unge

Frederiksbjerg Skole og Musik Til Børn og Unge tilbyder kvalificeret undervisning i dit barns yndlingsinstrument i skolens eget musiklokale. Det foregår om eftermiddagen efter skoletid, og der er mulighed for både enkelt- og holdundervisning.

At lære at spille et instrument er en gave, der bliver ved med at give hele livet. Giv dit barn muligheden for at få musikken med på rejsen!

Foreningen Musik Til Børn &Unge har mange års erfaring med at tilbyde byens folkeskoleelever kvalificeret instrumentundervisning direkte efter skoletid. Undervisningen foregår på fast basis i vante rammer i skolens egne lokaler, og det er nemt at melde sig til, idet Musik Til Børn & Unge står for al tilmelding og kontakt.

Musik Til Børn & Unges engagerede undervisere kommer primært fra musikvidenskab, musikkonservatoriet og lærerseminariet, og du kan selv vælge mellem enkelt- eller holdundervisning i guitar, bas, klaver, trommer, sang m.m.

Læs mere om Musik Til Børn & Unges fleksible vilkår her:

musik-tbu.dk

Du kan også altid ringe på 28746122, og så hjælper Musik Til Børn & Unge dig med at komme i gang!

Sidst opdateret: 4. januar 2024